Control de calitate

  1. Verificare si validare prima mostra
  2. Noi actionam ca a treia parte si efectuam acest control in numele clientului.Inspectorii nostri calificati efectueaza inspectii in orice moment al productiei in fabrica aratata de client.
    In caz de neconformitate, inspectorul va informa direct pe client asupra situatiei printr-un raport care ofera o imagine clara si precisa, si astfel clientul poate sa ia o decizie imediat.Clientul va decide asupra ok livrare,dupa ce citeste raportul.

     

    » verificare aleatorie a tesaturii
    » vizualizare raport inspectie tesatura facut de fabrica
    » verificarea culorii si a nuantelor ce pot aparea intre baloti
    » verificare tipar conform cu tabelul dimensional
    » verificare incadrari(latimi utile, consumuri, asezare piese)
    » verificare raport croire (spanuri, numar de foi in span, capete de span)
    » verificare prima mostra comparand-o cu mostra originala de la client
    » AQL pentru o parte mica de productie (15-30%) daca este cazul


  3. Control de calitate si suport in productie
  4.  

    C

    ontroalele periodice conform planului de inspectie aprobat de client, reusesc sa diagnosticheze si sa solutioneze probleme ce pot aparea in productie, pentru a se indeplini cerintele din dosarul tehnic al clientului.
    Actiuni corective sunt luate in timp util: de regula cand sunt 40-60 % produse in productie: se verifica produsele terminate si cele neterminate, partial finisate eventual, se constata punctele critice, se comunica fabricii, se recomanda masurile corective.


  5. Control final de calitate inainte de livrare
  6.  

    S

    e verifica sa se incadreze in standard urmatoarele: calitatea, cantitate, conformitatea si modul de ambalare.Se efectueaza niste teste :testul de frecare uscata, testul caderii cutiei de carton, testul adezivului.

    Dupa ce se finalizeaza inspectia, se intocmeste un raport care se trimite la client in timp util. Controlul final de calitate inainte de livrare consta in selectia aleatorie din productie, cand productia este cel putin 80% gata finisata si ambalata.

    Acesta este momentul final cand se mai pot lua masuri corective in productie.

    Odata ce s-a primit comanda ferma de inspectie de la client, pasii sunt urmatorii:

    • Clientul comunica cerintele – clientul trimite o mostra aprobata si dosarul tehnic, tabel de dimensiuni, instructiuni de ambalare si etichetare, comanda pe culori si pe marimi. Cu cat sunt mai multe instructiuni clare primite de la client, cu atat inspectia beneficiaza de avantaje care conduc la un rezultat eficient.
    • Inspectorul comunica cu clientul/fabrica pentru a sti cand au minim 80 % produsele gata finisate si ambalate, pentru a planifica ziua de deplasare si control.
    • Verificarea cantitativa Inspectorul compara packing list-ul cu existanta reala a cutiilor si aleatoriu deschide si verifica continutul cutiilor.
    • Selectarea aleatorie a mostrelor din cutii Produsele ce vor fi verificate, sunt selectate aleatoriu din cutii, urmand instructiunile din standardul 2859.
    • Verificarea conformitatii si a modului de executiei Produsele selectate din cutii vor fi verificate si vor fi comparate cu documentatia tehnica si cu mostra aprobata de la client, sub aspectul defectelor si al executiei si al etichetarii. Daca numarul de defecte gasite este mai mare decat cel prevazut in nivelul de AQL acceptat de client, atunci rezultatul inspectiei este negativ, Not OK.
    • Teste in fabrica Inspectorul poate efectua niste teste, in fabrica, cu intrumente aflate in dotarea fabricii.Aceste teste se shimba in functie de la produs la produs. Exemple de teste: cantarirea mostrei, testul caderii cutiei de carton.
    • Intocmirea raportului de calitate Dupa cercetarea si verificarea tuturor mostrelor din planul de inspectie, inspectorul de calitate va intocmi un raport cu toate situatiile si defectele intalnite, si respectiv testele efectuate si rezultatele lor.El il va ilustra cu imagini concludente aratand conformitatea cu cerintele clientului.
    • Autorizarea exportului Inspectorul intocmeste un raport ce se va expedia catre client in termen de 24 de ore de la incheierea inspectiei, in asa fel incat clientul sa poata lua decizia de export al comenzii.

  7. Inspectie la ambalare, impachetare, incarcare
  8.  

    D

    upa productia propriu-zisa , este necesar un control al impachetarii, ambalarii si etichetarii.
    Noi putem superviza si incarcarea in camion al produselor, fie in cutii fie pe umerase, pentru a ne asigura ca ele vor ajunge in conditii bune la destinatie.
    Vor fi inspectate urmatoarele:
    cantitate, asortimente, conditia tehnica a cutiilor, pliere si impachetare, etichetarea cutiilor si incarcarea in camion.
    Pe parcursul inspectiei la incarcarea in camion sau in container, inspectorul va selecta aleatoriu niste cutii, pentru a vedea daca interiorul cutiei contine ceea ce scrie in comanda, si va calcula si verifica daca toata comanda se afla in acele cutii. Va verifica calitatea unui produs sa fie conform cu specificatia de la client sau cu mostra aprobata, sa fie corect etichetata si ambalata, sa aiba codul de bare corect. Tot procedeul de incarcare a caminului va fi monitorizat si fotografiat, in asa fel incat toata comanda sa incapa in camion.
    Pentru toate inspectiile, noi folosim renumitul standard ISO 2859-1, procedura de alegere a mostrelor prin statistica. Acest procedeu acopera criteriile de functionalitate, performanta, durabilitate, aparenta generala si dimensionare.